فرهنگی
1400/2/12 یکشنبه
همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری
دکتر معصومی در پیامی فرا رسیدن روز استاد و معلم را تبریک گفت

.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
همزمان با 12 اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم و استاد، دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان در پیامی، این روز را خدمت اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و تحیات
دوازده اردیبهشت ماه مصادف است با بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری، استاد دانشگاه تهران و از نظریه پردازان انقلاب اسلامی که به نام روز معلم نامگذاری شده است.
اولین پیام این نامگذاری این است که برای پیروزی انقلاب اسلامی هزینه های مادی و معنوی زیادی پرداخت شده است و پیام دوم اینکه معلمان عزیز و اساتید محترم دانشگاه در راه حفاظت از انقلاب اسلامی و ارزش های والای آن همواره پیشتاز  بوده اند.
نامگذاری این مناسبت به نام روز معلم، مسئولیت و وظیفه معلمان و اساتید دانشگاه را برای حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و حفاظت و پاسداری از آن دو چندان کرده است و این کار با تعلیم و تربیت بهتر دانشجویان عزیز به عنوان آینده سازان ایران بزرگ اسلامی، محقق می شود، چرا که آنها ادامه دهندگان راه انقلاب اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه مهم و راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هستند.
اساتید محترم دانشگاه علاوه بر تعلیم و تربیت دانشجویان مستعد و متعهد، در حوزه‌های پژوهشی و تلاش برای رساندن کشور به قله‌های علمی در منطقه و جهان نیز فعالیت گسترده ‌ای دارند. بنده بر خود لازم می دانم از تلاش ها، خدمات و زحمات دلسوزانه اعضای محترم هیات علمی و اساتید دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی  تقدیر و قدردانی کرده و روز معلم را به همه این عزیزان تبریک و تهنیت عرض نمایم.
امیدوارم با همدلی و همراهی در انجام وظایف خطیر معلمی، تربیت آینده سازان این مرز و بوم و آبادانی ایران اسلامی بیش از پیش موفق و موید باشید.
ومن الله توفیق
بخشعلی معصومی
رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر